Tim Jonsson

Det här är Tim:
Han är 14år. Han fyller år den 25 September. Det är om 1 månad och 14 dagar. Grattis i förskott! Tim gillar fotboll, han är duktig. Han hejar på Manchester United, de är också duktiga. Många säger att Tim har Justin Biber hår, det stämmer inte, Justin Biber har Tim hår! Tim har en katt, den heter Bella, hon är söt! Tim är bar på engelska,om ni undrade. Tim gillar min blogg :$
Självklart var jag tvungen att interjuva några för att se vad de tycker om Tim:
Hur lärde du känna Tim?
Hur länge har ni känt varandra?
Vad är det bästa med Tim?
Vad är det sämsta med Tim?
Tycker du Tim är söt?
Vill du hälsa Tim något?
Detta var frågorna!

Julia Karström
1. han går i min parallelklass 
2.sen lekis
3.han e snäll
4.finns det nått dåligt?
5. yaaaaaaaaa :)
6. Hej tim!

Tim Jonsson
1, jag lärde känna honom (mig) genom att vi är samma person, det kom naturligt liksom.
2, 14 år, 10 månader och 16 dagar.
3, Att vi tycker likadant om allt, och han är extremt c00l.
4, Att han är så tråkig, och att han suger på fotboll, så han kommer aldrig få spela för Manchester United...
5, Njaa, lite kanske.
6, Lev länge

Vilda Norling
1. Jag lärde känna tim genom Emma Ladhe
2. Vet inte hur länge vi känt varandra
3. Det bästa med Tim är hans klockrena kommentarer på fb
4. Det sämsta med Tim är.. ehm, jag vet inte
5. Jetesöt :)
6. Jag vill hälsa Tim att jag är rätt cool

Emma Ladhe
1. Jag lärde känna Tim när han och jag skulle börja i samma klass i förskolan
2. Vi har känt varandra i 10 år
3. Det bästa med Tim är att han är underbar
4. Det sämsta med Tim är att han mobbar mig
5. Lite söt är han allt
6. Jag vill hälsa timpan att han är så skyldig mig en cola

Amanda Ovsiannikov
1. Öööhm han smsade mig förut, och sen la han till mig på msn och sen på facebook. Och sen och sen och sen så började vi prata och träffas =)<-- ful smiley.

2. Vet inte hur länge :( Ett halvår snart kanske? :)

3. De bästa med honom är att han är pålitlig och förståelig! Och liten och gullig. Man vill bara nypa i hans hamsterkinder ♥

4. De finns inget dåligt med honom hehehe

5. Ja han är jete soet

6. Ja, jag vill hälsa honom att jag är större än honom. Störst = coolast och bäst

Lätta på hjärtat!
Postat av: sara

haha okej sjukt cool blogg;)

2011-08-11 @ 22:13:53
URL: http://saraasvedberg.blogg.se/
Postat av: julia !!!

coooooolt :)

2011-08-11 @ 22:13:56
Postat av: bella

tack detsamma! :D

2011-08-11 @ 22:36:19
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: elsa

Har följt din blogg ett tag, du är så söt! och nu har jag lagt till dig på bloglovin! lägg gärna till mig med!



KRAM!

2011-08-11 @ 22:41:07
URL: http://bumblebeeee.blogg.se/
Postat av: cassandra

Åh, innebandy som är så kul! :) Spelade också fast för några år sedan.

Ja, det är ganska mysigt men det hade inte suttit fel med att ha sol och fint väder. Vet inte hur många filmer jag har sett på bara för att det regnar. Haha, åhh stackare. Lät inte alls trevligt!

2011-08-11 @ 22:41:17
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/
Postat av: Sessan1

Vilken fin och trevlig blogg. Allt bra med dig?? Vad hittar du på???

2011-08-11 @ 23:29:14
URL: http://sessan1.blogg.se/

Lätta hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0